FAQ

Dlaczego potrzebuje oprogramowania?

Oprogramowanie oszczędza czas poświęcany na prowadzenie działań content marketingu, jednocześnie gwarantując sukces w zdobywaniu czytelników. Dzięki zarządzaniu komunikacją na blogu firmowym, Facebooku, Twitterze, LinkedIn, YouTube i w innych kanałach z jednego miejsca, optymalizacji i promocji treści łatwo jest pozyskać wiernych czytelników, a w efekcie - klientów.

Jak optymalizowane są treści do wyszukiwania?

Oprogramowanie bierze pod uwagę 50 czynników biernego SEO. Sprawdza m.in. czy tytuł posta, adres url i tagi zdjęcia są obecne i zgodne. Liczy słowa kluczowe, aby zmieściły się w dopuszczalnym przedziale. Sprawdza automatycznie czynniki biernego SEO już w trakcie tworzenia wpisu przez autora, oszczędzając czas agencji i accounta. I nie pozwala klientowi wprowadzić zmian niezgodnych z wytycznymi Google.

Na czym polega zarządzanie projektami?

Oprogramowanie łączy trzy strony – autora, agencję marketingową i klienta. Każda publikacja ma swój cykl akceptacyjny, dzięki czemu jest możliwa praca nad kilkudziesięcioma projektami (np. artykułami blogowymi) jednocześnie. Wszystko spina account agencji, podczas gdy dla każdego projektu można wybrać innego autora czy brand managera. Koniec gubienia się w setkach zmian przesyłanych mailem – wystarczy użyć Inbound Cloud.

Z jakim software można zintegrować INB Cloud?

W zależności od potrzeb integrujemy oprogramowanie z SalesManago, Freshmail, Brand24, Socialbakers lub inną wybraną platformą – np. z firmowymi platformami CRM. W opcji Enterprise integrujemy oprogramowanie tworząc jedno centrum treści dla wielu rynków danej firmy. Możliwości są nieograniczone, wystarczy się z nami skontaktować.

Zacznij prowadzić content marketing od zaraz

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Infolinia: 787 900 100
(opłata zgodna z taryfą operatora)

Strona korzysta z plików cookies. Przebywanie na niej oznacza akceptację polityki prywatności nie pokazuj więcej tego komunikatu